ogłoszenia i komunikaty
- Szczegóły
AGP.6845.1.2025 Jordanów, 12.11.2025 r.
Informacja o wyniku IV przetargu
ustnego nieograniczonego na wydzierżawienie części zabudowanej nieruchomości gruntowej nr ewid. 5842/10 położonej w Jordanowie przy ul. Piłsudskiego 25, objętej księgą wieczystą KW nr KR1B/000234695/4 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej Wydział Ksiąg Wieczystych. W budynku zlokalizowanym na opisanej w zdaniu poprzednim nieruchomości znajdują się następujące pomieszczenia:
- pomieszczenie usługowe 1.11 o pow. 27.36 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.12 o pow. 26.80 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.13 o pow. 30.12 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.7 o pow. 5.20 m2,
- pomieszczenie socjalne 1.6 o pow. 3.64 m2,
- pomieszczenie WC 1.5 o pow. 2.31 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.8 o pow. 19.68 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.9 o pow. 5.65 m2,
- pomieszczenie usługowe 1.10 o pow. 9.51 m2,
o powierzchni ogólnej: 130,27 m2
-
W dniu 12.11.2025 r. w Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1 w Jordanowie, pokój nr 10 odbył się IV ustny przetarg nieograniczony na wydzierżawienie części zabudowanej nieruchomości gruntowej nr ewid. 5842/10 położonej w Jordanowie przy ul. Piłsudskiego 25, objętej księgą wieczystą KW nr KR1B/000234695/4 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej Wydział Ksiąg Wieczystych
-
Osoby dopuszczone do przetargu nie występują.
-
Osoby niedopuszczone do przetargu nie występują.
-
Cena wywoławcza dzierżawy: 2000,00 złotych miesięcznie + 23% VAT.
-
Najwyższa cena dzierżawy osiągnięta przetargu nie występuje
-
Przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.
-
Brak najemcy wyżej wymienionej nieruchomości.
- Szczegóły
Awaria sieci wodociągowej
Urząd Miasta Jordanowa informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej nastąpi przerwa w dostawie wody
na Rynku – od budynku banku PKO BP do restauracji Gracja.
oraz od sklepu ogrodniczego do sklepu „Rapacz”.
Dostawa wody zostanie wznowiona niezwłocznie po usunięciu awarii.
Za utrudnienia przepraszamy.
- Szczegóły
O G Ł O S Z E N I E
Dnia 27 października 2025 r. (poniedziałek) o godz. 14.00
w sali obrad w Urzędzie Miasta Jordanowa odbędzie się
XVIII SESJA RADY MIASTA JORDANOWA
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad sesji.
3. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miasta
4. Przyjęcie protokołu z XVII sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta za okres międzysesyjny.
6. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej po przeprowadzonej kontroli.
7. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Jordanowa na lata 2025 – 2031.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Jordanowa na rok 2025.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Miasta Jordanowa.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Miasta Jordanowa
12. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Jordanowa.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dopłaty do ceny odprowadzanych ścieków na terenie Miasta Jordanowa.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta Jordanowa z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.
15. Wolne wnioski i informacje.
16. Zamknięcie sesji.
Jordanów, 20.10.2025 r.
- Szczegóły
Burmistrz Miasta Jordanowa zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek inwestora TAURON Dystrybucja S.A. 31-035 Kraków, ul. Podgórska 25A reprezentowanego przez pełnomocnika pana Jana Leguta, 33-113 Błonie 86C, złożony 27.08. 2025 r w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego na budowę linii kablowej SN 15 kV i sieci światłowodowej w ramach zadania pn: „Przyłączenie do sieci dystrybucyjnej zakładu produkcyjnego. Budowa linii kablowych SN 15 kV, budowa złączy kablowych SN 15/0,4 kV w m. Jordanów ul. Przemysłowa dz. nr 3980/2”.

