ogłoszenia i komunikaty

Zamknięcie Urzędu

Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Interesantów, jak również pracowników Urzędu Miasta Jordanowa wprowadza się od dnia 29.03.2021 r. ograniczenia w działalności Urzędu do działań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, pozostających w kompetencji tut. Urzędu tj . rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę lub z właściwym referatem.

Pozostałe zadania Urząd realizował będzie w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę Klientów.

ZARZĄDZENIE NR 17/2021
Burmistrza Miasta Jordanowa
z dnia 26.03.2021 r.

Na podstawie § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021, poz. 512) zarządzam co następuje:

 §1.

  1. Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Interesantów, jak również pracowników Urzędu Miasta Jordanowa wprowadza się od dnia 29.03.2021 r. ograniczenia
    w działalności Urzędu do działań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, pozostających w kompetencji tut. Urzędu, a wynikających z 21 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021, poz. 512). Działania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych będą wykonywane po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę lub z właściwym referatem.
  2. Poza zadaniami, o których mowa w ust. 1 powyżej, Urząd realizował będzie pozostałe zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę Interesantów.
  3. Wprowadzony zostaje (do odwołania) zakaz swobodnego wstępu Interesantów do siedziby Urzędu, przy czym powyższy zakaz nie dotyczy spraw, o których mowa jest
    w ust. 1 powyżej, jeżeli osobista wizyta w Urzędzie pozostaje konieczna, a działanie niemożliwe do podjęcia za pośrednictwem drogi elektronicznej lub korespondencyjnej.
  4. W przypadku prowadzonych postępowań zmierzających do udzielenia zmówienia publicznego, sesje otwarcia ofert przeprowadza się w siedzibie Urzędu, bez udziału przedstawicieli oferentów w drodze transmisji on-line. Przed przeprowadzeniem transmisji podaje się informację o jej terminie.
  5. Przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do Urzędu odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, elektronicznych form komunikowania lub poprzez umieszczenie korespondencji (w zaklejonych kopertach) w skrzynce znajdującej się na zewnątrz, przed siedzibą Urzędu.
  6. Udzielenie odpowiedzi na skierowane do Urzędu podania następuje w drodze korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.
  7. Kontakt w bieżących sprawach prowadzonych przez Urząd możliwy jest wyłącznie
    w drodze telefonicznej, elektronicznej lub korespondencyjnej.

§2

Zarządzenie podlega ogłoszeniu poprzez publikację w BIP Urzędu Miasta Jordanowa, stronie internetowej Miasta Jordanowa oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

obsługa po wcześniejszym umówieniu telefonicznyczym

W związku ze wzrostem liczby zakażeń wirusem SARS-CoV-2 w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, klientów Urzędu Miasta oraz pracowników od dnia 24.03.2021 r. bezpośrednia obsługa interesantów będzie odbywała się po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 18 26 91 700.

Jednocześnie zwracam się do Państwa z prośbą, aby osobiste załatwianie spraw, ograniczyć do tych, które są niezbędne i najbardziej pilne, a wszystko, co jest możliwe załatwiać telefonicznie, drogą elektroniczną (email, EPUAP) lub korespondencyjnie.

O wszelkich zmianach dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta będziecie Państwo informowani na bieżąco.

Burmistrz Miasta Jordanowa

Andrzej Malczewski

Posiedzenie komisji finansów 22 marca

Dnia 22 marca 2021 r. (poniedziałek) o godz. 12.00
w  sali obrad w Urzędzie Miasta Jordanowa - Rynek 1
odbędzie się posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów  Rady Miasta Jordanowa

Porządek obrad Komisji:

Posiedenie komisji rewizyjnej 30 marca

Uwaga posiedzenie komisji zostało odwołane.

Dnia 30 marca 2021 r. (wtorek) o godz. 13.00

w Urzędzie Miasta Jordanowa - Rynek 1,sala obrad – pok. nr 10

odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Jordanowa

Porządek obrad Komisji:

Ankiety źródła ciepła

W związku z prowadzoną inwentaryzacją źródeł ciepła na terenie Miasta Jordanowa, zwracamy się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Ankieta służy wyłącznie do celów informacyjnych i może być pomocna w przypadku ubiegania się przez Miasto o dofinansowanie na wymianę źródeł ciepła.

Do pobrania:

Do pobraniaAnkieta dotycząca źródeł ciepła (DOCX, 24KB)

Do pobraniaAnkieta dotycząca źródeł ciepła (PDF, 280KB)