Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert do dnia 31 lipca 2025 r. do godziny 11:00. Pozostałe zapisy zapytania pozostają bez zmian. 



Nazwa zadania: „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”

Jordanów dnia 17.07.2025 r.

IRG.272.2.7.2025

ROZEZNANIE RYNKOWE /ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”

- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000,00 netto i jest przeprowadzone z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy oraz instrukcji w sprawie wydatkowania środków publicznych w budżetu miasta Jordanowa na zamówienia do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do Zarządzenia nr 13/2020 Burmistrza Miasta Jordanowa z dnia 31 grudnia 2020r.

Zamawiający- Miasto Jordanów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań.

  1. Informacja o zamawiającym
    Miasto Jordanów
    Rynek 1
    34-240 Jordanów
    NIP 552-15-79-821
  2. Termin składania ofert do dnia :24.07.2025 r. godzina 11:00  31 lipca 2025 r. godzina 11:00
  3. Miejsce złożenia oferty Urząd Miasta Jordanowa  Rynek 1 , 34-240 Jordanów przesłanych na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  z  adnotacją: Rozeznanie Rynkowe – „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”.
  4. Oferent powinien wypełnić ofertę na formularzu ofertowym  załączonym do niniejszego zapytania. Ofertę składa się w formie skanu dokumentu papierowego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobisty, zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
  5. Kryterium oceny – cena 100%. Wykonawca podaje w Formularzu oferty cenę netto/brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
  6. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z zakresem rzeczowym zadań będących przedmiotem rozeznania  opisanym szczegółowo w programie prac konserwatorsko-remontowych oraz pomocniczo w przedmiarze robót przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do zapytania.
  • Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną co najmniej równą kwocie oferty brutto Wykonawcy. Kopie polisy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy
  1. Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Otrzymane materiały będą wykorzystane do użytku wewnętrznego i mogą posłużyć do ewentualnego zawarcia umowy, która realizowana będzie od dnia podpisania Umowy do 10 grudnia 2025 r.
  3. Wykonawca sporządza ofertę na swój koszt.
  4. Oferta cenowa będzie ważna przez okres co najmniej 30 dni.
  5. Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralna część zapytania ofertowego.
  6. Osoba do kontaktu insp. IRG Urzędu Miasta – Michał Łabuda tel.18 26 91 707.

Załączniki do pobrania